onsdag den 1. august 2012

IDAcafeen på bryggen

Det er længe siden jeg har været aktiv her, men jeg har masser af gode indlæg på vej.
Forleden gik vi en tur langs havnefronten fra Fisketorvet til H.C. Andersens Boulevard. Der kom vi forbi cafe IDA ved bryggen. En lille cafe på en slags husbåd.

Det var idyllisk og der var ikke mange mennesker. Vi drak en sodavand/saft og fik en Club Sandwich. Et godt alternativ til de klassiske burgere.
Jeg synes kyllingen i min var lige hårdt nok stegt, så den havde et par gange en eftersmag af brændt/kul - men jeg satser på at det ikke var normen, min kæreste havde ikke samme oplevelse.
Karrydressingen var derimod rigtig udemærket.

Prisen lå på omkring 100 kr. uden sidedish  og udsigten var fantastisk ud over vandet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar