torsdag den 6. januar 2011

Norsk Nyt II

Yoghurt med julesmag... lyder det rart?












Jeg fandt en øko'ish Pepsi.
Den var lidt dyr, så jeg smagte ikke på den.















Chokoladebudding i 1. liters pakker. Den er klar til spisning - og ikke opbevaret på køl.















Også gele findes som literpakker i bedste tetrapak stil.
















Budding findes også i ½ liters pakker. Disse med fine retropakker.
Lidt flere gele typer. De små pakker er pulverpakker, mens de store er færdiglavet.

 

3 kommentarer:

  1. :-) gele og sjokoladepuddingen smaker godt.
    Har du prøvd dem.
    Hilsen Iris norsk i danmark
    http://sukkertopp.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hei, takk for tipset vi er ofte i Malmø så må kikke der neste gang :-)
    lykke til med sjokolademouse, jeg holder øye med bloggen din for bilder

    mvh iris og sukkertopp

    SvarSlet
  3. Hej med dig fantastiske blogger!
    Jeg elsker, og jeg mener ELSKER at læse din blog – derfor giver jeg dig: Versatile Blog Award! :-)
    Kig på min blog, så du kan følge reglerne, det hele står i mit indlæg:
    http://misscrea.blogspot.com/2011/01/versatile-blogger-award.html
    Xoxo – MissCrea.

    SvarSlet