lørdag den 7. juli 2012

Alienmarathon

Jeg bryder mig ærligt talt ikke om Alien filmene. Jeg synes det er klamt og uhyggeligt.
Min kæreste og mine bedste venner har det noget anderledes, hvorfor der her til aften afholdes alienmarathon herhjemme med masser af klamme film og hygge foran tv. Jeg har trukket mig tilbage til soveværelset, hvor jeg nyder lidt tid med at se serier :-)

For at holdes sådan en hyggeaften skal der jo noget mad på bordet.
I dagens anledning havde jeg bagt alien-chokolademuffins. Det var blot en muffinopskrift, hvor jeg havde udskiftet en del af sukkeret og fedtet med en gode overmoden banan. Derefter pyntet som sådan kager bør pyntes.

Desværre er glasueren smattet noget ud. Men kagen smager godt alligevel :-)

Til aftensmad stod menuen på burger. Det var ud fra "byg-selv-princippet". Dog skulle alienfansne ikke bygge dem selv, men udfyldte en form for smørebrødssedler med deres bestillinger.
Det var en stor succes :-) Jeg fik desværre ikke taget billeder af burgerne - eller deres glade ansiigter ved serveringen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar