fredag den 22. april 2011

India Town i Herlev

Forleden var jeg ude at spise i Herlev. Vi spiste på en nyåbnet indisk restaurant: India Town, Herlev Bygade 34. Den ligger lige ved biografen.
Vi fik frokostbuffet til kun 69 kr. per person.
Normalt er det at spise den slags buffet en blandet fornøjelse, men jeg må sige at jeg var meget positivt overrasket her.
Det var velsmagende, lækkert visuelt og dejligt krydret. Der var noget for enhver smag og masser af salat.
Jeg kan helt klart anbefale det :)

2 kommentarer:

  1. Uhm, det ser jo rigtig lækkert ud :-) Det vil jeg straks skrive mig bag øret, for jeg kommer tit til Herlev.

    God påske :-)

    SvarSlet
  2. En restaurant der skal prøves. Tak for tippet :)


    Hilsen

    Herman
    restauranter i København
    http://y-1.dk/

    SvarSlet