fredag den 3. september 2010

Chili smagedag på søndag

Først - beklager jeg har været lidt inaktiv de sidste dage.
Jeg har en masse fotos af mad - som jeg bare mangler at lave indlæg til. De kommer forhåbentligt, når jeg lige får tid (det der tid... ) er jo startet på studiet igen efter sommerferien, så er lidt.. overvældet.. ny viden, nye mennesker... dejligt..

På søndag skal jeg til chili smagedag...
http://www.gartneri-toftegaard.dk/main-default.asp

Det koster 110 kr. og indebærer en masse chili og tomatsmagning.. og smagning på nogle retter med disse ingredienser.
Jeg vil huske at tage fotos og sørge for at opdatere bloggen med dem.
Jeg skal afsted med nogle venner - og forventer at der går lidt sport i chili smagningen.. så kommer nok til at få forbrændt tungen undervejs...
Det skal nok blive en god weekend... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar